29 Ocak 2017 Pazar

Sakin, iyi pazar

-Genelde evdeyim. Genelin dışında resim yapmaya çıkıyorum, ne zaman biteceğini kestiremediğim ''Arizona Gecesi'' boyuyorum büyük bir tane. Ama genelde boyamıyorum, evdeyim.

 

-Harry Potter'lar bitti. Daha ciddi ve ağır bir şey okumaya konsantrem yok. Kafamı meşgul ve hafif tutması için eskiden okuduğum romantik komedi romanlara sarmak makul görünüyor.

-Bugün sonunda duvara asılmak için bekleyen resimlerimizi astık. Yıllardır sadece bir resmin asılı olduğu duvarda şimdi sekiz tane resim var, yirmi tane olduğu günleri hayal ediyorum. Sıvama resim dolu, uzun uzun izleyebildiğim duvarları çok seviyorum.

-Radyo Eksen özellikle hava berbatken çok iyi çalıyor. Gri havanın tesellisi gibi.
 

-New Girl'e pek düştüm bu aralar. Zooey Deschanel'e katlanamadığım halde, yan karakterlerin hepsinin tek tek muhteşem olmasının hatırına bayılarak izliyorum ezberlediğim bölümleri bile.

-Zaman geçiyor işte, geçsin. Zaman demek, iyileşmek demek.

-''Pazar günü bu kadar gürültüyü kim, neden yapar?'' diye söylendiğimiz, homurdandığımız sesler bugün bizden çıkıyor. Daha asılacak dört-beş tane resim var. Kahve molasından sonra gürültüye devam.

- Annem demin Şeker'in bu fotoğrafını yolladı, çevresini izlemekten uykuya bir türlü dalamayan, sonra da yumuk gözlerini açık tutmaya çalışırken ''hffff'' diyerek iç çekip uyuyakalan hali bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder