2 Aralık 2016 Cuma

Kahvelerin ve kitapların huzurlu fotoğrafları

Son birkaç gün içinde havaların aniden soğuması, benim evde kedimle huzur içinde mayışarak geçirdiğim dinlenme günleri ile, çok sevdiğim bir hobime ayıracak epey vaktim oldu: Dolu fincanların ve güzel kitapların fotoğraflarını biriktirmek!

Eskiden bunları biraz değiştirip, kendime uyarlayıp çiziyordum da. Artık çizmek için değil, sırf verdikleri keyif ve huzur için arayıp buluyorum, kaydediyorum. Sevdiğim blogları okumakla, güvende hissettiğim dizileri izlemekle benzer etkileri var üzerimde.







 
 




Bunların verdiği güven, sıcaklık ve keyif hissini mütemadiyen yaşamak için, en sevdiklerimden ufak boylarda çıktı alıp, hasır bir ipe minik mandallarla asmayı düşünüyorum bu ay. (Çünkü Aralık, evin en güzel haline büründüğü, eve hak ettiği tüm hediyeleri sunma ayıdır!) En çok da pufidik yatakların, kazakların eşlik ettiği kahveli kompozisyonları sevdiğimi fark ettim, bir de şu harika renklerde kitap kapaklarının olduklarını. Belki aynı huzuru ve dinginliği size de yaşatırlar. Bu ay evin içinde çokça vakit geçirirken, iki yıldır ara verdiğim bir kış ritüeli olan Harry Potter kitaplarıma da geri dönmeyi düşünüyorum, hem de büyük bir çılgınlık yapıp, sıradan değil, en sevdiklerimden başlayarak okumayı! İçinizin sık sık ısındığı, güzel bir Aralık olsun.



4 yorum:

  1. Bak şimdi benim de en yakınımdaki Harry Potter kitabını kapasım, açıp Hogwarts'a dönesim geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele de dün akşam Fantastik Canavarlar'ı izledikten sonra, kafama takılan bin tane soru ve büyük bir özlemle bugün hemen dönüyorum Potterhead olmaya :)

      Sil
  2. kış aylarında yapılacak en güzel şeylerden biri: kahve ve kitap <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın en güzel yanı olmalı kesinlikle, her şeyi kolaylaştırıyor kahve ve kitap ikilisi <3

      Sil