6 Aralık 2015 Pazar

Pazar gününü kiminle geçirdiğin

''Önemli olan Cuma akşamlarını kiminle geçirdiğin değil, Pazar sabahları kiminle olduğun'' demişti biri, bir rockstar mıydı, 60'lardan bir aktör müydü, onu hatırlayamadım. Sadece sözün kendisi aklımda kalmış ve ne kadar doğru olduğu. Gerçi Cuma gecesini farklı, Pazar sabahını farklı insanlarla yaşayan uçuk insanlar değiliz, olmayalım da. (Cuma gecesini annemle ve kedimle geçirdiğimi hatırladım, bak o da kusursuz, benim ideal Cuma gecem kesinlikle ailemle ve evde olan) Az ve öz insanıma, 7 günümü bölüştürdüm bir şekilde. Suratlarına bakarken bile içimden şükrettiğim insanlarıma, kedime.



Günün geri kalanı ışıklı Nişantaşı sokaklarında, yılbaşı ruhunu kovalayarak, ufak tefek hediyeler alarak, bir de en az 20 metrelik, yumuşak renkli led yılbaşı ışığı arayarak geçecek. Emek'le keşfedeceğimiz daha çok cafe var. Sonra üç katlı Mudo Concept var, kocaman Paşabahçe var, adını unuttuğum çiçekçi var.
  Hayatınızın en önemli yerlerinde konumlanmış, çok değerli pijamalarınızı çıkartmanızı, yeni rujunuzu sürmenizi sağlayan azıcık insana hep şükredin, koruyun kollayın. Pazar günlerini geçirdiğiniz insanlar çok değerlidir. Adını unuttuğum rockstar ya da nostaljik aktör de öyle diyor.

2 yorum:

  1. Yazıyı okurken bir an acaba ben mi yazdım diye şüpheye düştüm. Üç katlı Mudo Concept'in sokağında, kesin biliyorsundur ama Karum kırtasiye var. Bilmiyorsan bir yolunu düşür, biliyorsan zaten kesin uğrarsın :)
    Aralık, insanın içine ferahlık ayı resmen, seviniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bayılırım oraya, çok da özel ve kaliteli ürünler getirir, vitrine yapışıp kalırım hep. Bu arada Paşabahçe harikaydı Meriç, dibim düştü!! Aralık ayı hepimize kutlu, mutlu, ışıltılı olsun! :)

      Sil