7 Aralık 2015 Pazartesi

Çenesi düşük, eli sıcak

 Böyle güneşli gitsin. Soğuk, sis, rüzgar, yağmur ve kar hiç önemli değil benim için, ama aydınlığa ne kadar muhtaç olduğumla geçen sene yüzleştim. Hep karanlık ve soğuk günleri en çok sevdiğimi sanıyordum, yok hayır; güneşli ve soğuk günleri seviyormuşum ben.

 

  Yemek yapan, sofra kurarak karşılayan, temizlik düşkünü ve hepsinden önemli olarak erdemli ve dürüst sevgililere şükürler olsun. Azıcıklar, olabilecek en iyi sürprizler, çok güzel bakılmayı hak ediyorlar. O yüzden bugün haftabaşı olmasını görmezden gelip, hamarat ve evcil kimliğime bürüneceğim. Çap çap!!!


İki yıldır hiç çiçek açmamış olan Atlas (İsminin de güzelliği!) çiçekler içinde şuan. Neden böyle yersiz coştu bilmem ama bakıp bakıp keyifleniyorum, beş dakika masaya, on dakika sehpaya, biraz televizyonun önüne, azıcık pencere kenarına koyuyorum. Konuşabilse ''Yeter be başım döndü, ilişme daha'' diye bağıracak pembe püskül kafalım.


Emek'le dün en ciddi, sonuncu ve kesin rejimimize girdik. Ben geçen hafta yaşadığım karbonhidrat çılgınlığından sonra buraya bir post yazdım, açıkça neler yediğimi, ne kadar pişman olduğumu, kendimi asla affetmeyeceğimi falan. Sonra utandım ve sildim, çünkü cidden bir fırın vitrininin yarısını yemiştim birkaç gün içinde. Şimdi içinde un olan her şeyden kaçıyorum, kulaklarımı kapayarak şarkılar söylüyorum ve dikkatimi dağıtmaya çalışıyorum. Emek'le ne yersek, birbirimize anında mesaj atıyoruz, bir de bu yöntemi deneyelim bakalım.



Hadi her yeri kırmızı, yeşil, altın rengi yapıyoruz. Bir alternatif de mavi, beyaz ve gümüş rengi. (Slytherin ve Gryffindor renk skalası gibi oldu.) Bu ay cidden en güzel kış ayı, muhteşem Yay burçlarının ayı, uzun ve keyifli bir kış listesi yapma zamanı aynı şekilde. Hepinize benden şekersiz çay. (Ben demin gofret yedim ama bitter.)

2 yorum:

  1. Ten points to Gryffindor <3 Ayrıca ilk görseldeki tişörtten bulursan haberim olsun (ben görürsem zaten iki tane alacağım bir sana bir bana :)) Ayrıca üçüncü görseldeki gömlek nedir öyle <3 Ayrıca aralık ayında baya büyük bir güçle odanın içine fırlatılmış zıp zıp toplar gibi neşe içinde oradan oraya seken insanlara dönüşmemiz <3
    Ayrıca o gofret eğer Eti Karam'sa hiç bitter falan sayılmaz kandırma kendini :D
    ihi.

    YanıtlaSil
  2. Ay senin güzel yorumlarını severim ben Meriç ya! :)
    Eti Karam değildi, o cidden ufak bir tutku objesi, dört gofret gücünde ve güzelliğinde. Ben sefil bir Nestle gofret yedim, o kadar mühim değil bence ehehah:) Aralık ayı cidden bizi delirtiyor, ben de çok gülüyorum bu halimize ya, durup durup coşuyoruz! Hadi o zaman dans! <3

    YanıtlaSil