9 Mart 2013 Cumartesi

en özel olan

uzun süredir geçirdiğim en güzel cuma gecesini kaydetmeliyim, hem senin için, hem kendim için. akşama, akşamüstünden başladık. kahve vardı, sonra senin marketten aldığın başka abur cuburlar, sonra kendin yemeyip benim için sakladığın evdeki tek çikolatalı muffin, tuzlu kurabiyeler, son derece şekerli, incir marmelatlı kurabiyeler. ve big bang theory'nin yeni bölümü. aynı yerlerde gülmekten püskürmelerimiz. arkasından Dont trust the bitch in apartment 23'ün son iki bölümü. hepsi arka arkaya, ikimiz seninle yatakta yanyana. daha mutlu olduğum pek az an vardır, yıllar sonra bile hatırlayacağım anlarımız bunlar.

annem. annelerin güzeli, özeli, delisi. öyle iyi geldi ki bu akşam bana. seninle çocukluğumdan beri yaptığımız tüm keyifleri düşünüp durmuştum zaten tüm gün. iş yerinden izin alıp, okuluma gelip bana sürpriz yapmanı, etüd derslerine girmekten yırtmamı sağlayıp, elimden tutup Bakırköy'e ya da Beyoğlu'na götürmeni, yeni kitaplar almanı, sonra güzel bir hazır yiyecek alıp eve dönmemizi, yüzlerce kez seyrettiğimiz bir video kaseti takıp yine aynı yerlerde kahkahalar atarak izlememizi. benim sevdiğim artistleri, şarkıcıları benden çok sahiplenip, benim için poster avına çıkmanı, elin kolun dergilerle, kartpostallarla dönüp bana sevinç çığlıkları attırmanı. ilkokulda sen işteyken tüm rujlarını, farlarını sürüp, makyaj masanı darmadağın edip, bazı malzemelerini kırdığım halde asla sesini çıkarmamanı, sonraları söylediğin üzre içinden kahkahalarla gülmeni. seninle yolculuklara çıkmayı, yanımıza aldığımız tenten ve asterix kitaplarını ufacık otel odamızda okumalarımızı ve sonra kitapları değişmelerimizi. sevmek istediğim her kedi ve köpek için yanımda gelip, onları beslemeden gitmeyişimizi. hepsi ne kadar değerli. çocukluğum ne kadar değerli. sen hep ne kadar güzel bir anne oldun. avaz avaz kavga edip, en kırıcı lafları birbirimize edip, günlerce konuşmadığımız zamanlarda bile, sen hep ne kadar güzel bir anne oldun.

bu akşamki keyfimizde anladım ki, çocukluğum hiç bitmemiş, hala sürüyor ve sürecek. bu senin sayende benim en büyük şansım.

1 yorum:

  1. Canım kızım, çok mutlu ettin beni. Haftalar sonra önce facebook'taki sayfana sonra da buraya bakmak geldi içimden, canım çekti anlayacağın. Epeydir kendimi mahrum bıraktığım güzel şeyler gördüm, şimdi de bu satırlar.. çok mutlu oldum. Hatırladıkların bizim hem dünümüz hem bugünümüz. Kuvvetli olasılıkla yarınımız :) Dilerim çatışmamız az, gülüşmemiz çok olur.
    Benim kızım olduğun için çok şanslıyım. Seni seviyorum bebeğim.

    YanıtlaSil