24 Mart 2013 Pazar

vallahi 6 yaşından 1 yaş bile fazla göstermiyorsun

9 yaşını dolduruyor, 10'a girecek mayıs'ta. ona da söyledim ''sen benim gördüğüm en güzel şeysin. ki inan ben çok güzel şeyler görüyorum çevremde, kediler de görüyorum sık sık, seviyorum, bayılıyorum. ama sen hepsinin içinde en güzelisin benim için'' anladı elbette, keyifli keyifli gırıldadı, purladı. benim minik kedi tanrım. köfte patilim. tüylü deniz kabuğum, kulağımı karnına dayayıp okyanus gırıltıları dinlediğim kabuklu yatak hayvanım. lütfen birlikte en az 10 yılımız daha olsun. bak en az diyorum. ben çok alışığım sana, kendimden daha çok sana alışığım.

1 yorum:

  1. Ben ikinize de alışığım canlarım. İkinizi de eve ben getirdim. Gırıltılarınıza mırıltılarınıza çok alışığım. Siz ikiniz olmasaydınız ben kendime katlanamazdım. 10 yıl filan anlamam, yok öyle bırakıp gitmek. Gerekirse ben giderim, pofidik kızımı gittirmem (ne demekse şimdi?) :)

    YanıtlaSil