9 Nisan 2012 Pazartesi

her şey yerinde




''nerede o eski romantik komediler'' temalı bir sohbet çevirdik dün gece. buradan da hollywood'u sırf klas romantik komedi oyuncuları yaşlandı diye, yeni nesile adapte etmeye çalıştıkları ucuz, kirli, ne komik ne romantik olmayan filmleri için kınıyorum. romantizm ihityacını bu filmlerle gideren büyük bir kitle var.

kedim çok komik horluyor. hele rüya görürken ağzını şapırdatması apayrı bir konu.

ağız şapırdatmak demişken, bir karıncayı bile incitemeyen ben, bir gün kulağımın dibinde şakır şukur sakız çiğneyen ve balon patlatan herhangi bir insanı delice tokatlayacağım. daha berbat pek az ses var bildiğim.

bugün sevdiğim bloglarda hep, o sevdiğim renklere sahip, soluk, teknolojik telefonla çekilmiş, kare fotoğraflara rastladım. iki tane de benden, dün çektiğim.

madde madde, liste liste, başlık başlık toplamak istiyorum her şeyi. kütüphane gibi düzenli bir zihin istiyorum daha doğrusu.

bu ara hemen hemen hiç resim yapmıyorum. ama aklımdan en az üç tablo tamamladım bu hafta.

son olarak güneşli, mis günlerin arasında gök gürültülü, yağmurlu günlerin girmesi, hayatın bir özetidir dostlarım diyerek şu güzelim havaları saçma felsefi söylemlerle aşağılamayacağım, her hava güzel geliyor bu ara, hepsine kabul.

hatırlayamadığım dandik bir filmde ''her şeyin bir yeri olmalı ve her şey yerinde olmalı'' diyordu bir kadın. aklıma kazınmış film repliklerinden, severim.

22 nisan akşamı krek'te çalacaklar.

5 yorum:

  1. İlk fotoğraftaki pastahanenin önünden geçerken uzun uzun o ağaca bakmıştım.Orası eğer Beşiktaş'sa ve o pastahanenin adı Oktay ise,biz farklı zamanlarda aynı şeyleri görüyoruz demektir.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle aynı yerde aynı ağaca bakmışız, çok mutlu oldum buna, belki hemen karşısındaki ekinciler pastanesinde'de kahvaltı etmişizdir aynı gün, farklı saatlerde, orda çayımı içerken çekmiştim bunu. hadi ortaçgil'den bir eylül akşamı bize gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Biz de orada bu yola bakan camın kenarındaki masada oturmuş çay içmiştik.Aklımdan geçmişti benim de fotoğrafını çekmek.Evime öyle yakın ki o sokak,ekinciler pastanesi.Bir gün seni göreceğim bir yerlerde,eminim. :)

    YanıtlaSil
  4. yahu insanı öldürürsünüz, direk görüşsenize kızım, bu romans bana fazla, bu romenz beni bozar :)

    YanıtlaSil