22 Nisan 2012 Pazar

efektli, renkli, kontrastı düşük






fotoğraflardan bahsettiğim kadar, kendimden de bahsediyorum. teknolojik bir telefonum olmadan da, yeni çıkan pratik fotoğraf editleme siteleriyle, instagram fotoğraflar yapıyorum kendime. oynuyorum.

uzaktaki yakınlarım geldiğinde sevinçten ne yapacağımı bilemem ben. bodrum'dan, izmir'den geldiklerinde mesela, dün olduğu gibi, manasızca etrafta koşturup, duvarlara çarparak zor sakinleşirim. kuyruğum olsa, böyle anlarda hiç durmadan sallıyor olurum.

fotoğraftaki kedi, atölyenin beyefendisi, yakında baba olacak. ayakkabılarım da yeni, dedi ki ''hep koyu renk alıyorsun, bir değişiklik yap açık renk al'' ben de böyle nane yeşili midir nedir, aldım bir şey, fazla açık renk, gözüm alışmadı henüz.

kontrastı düşük bir kadın hakkında bir şeyler yazdım defterime. göz yormayan, kafayı meşgul etmeyen, istese de yapamayan bir kadın. çünkü soluk biraz, ne kadar turuncu, yeşil, siyah taşısa da, soluk. o yüzden fazla yer kaplamıyor, fazla yer etmiyor.

2 yorum:

  1. İlk fotoğrafa bayıldım.DÜnya yakışıklısının gözleri kadar güzel ayakkabıların! Bir de o kadın çok renkli.Koyu hatta.Asla soluk değil.Ve bazılarında kocaman bir yer kaplıyor.Bilmeli.

    YanıtlaSil
  2. ay sen misin o kontrastı düşün olan? hahaaayt! buna kıçımla gülerim! sen mi soluksun lan dünyama bir renk topu gibi düşen sen! sen misin lan o!? duymayayım bir daha, bozuşuruz. gerçi çamur rengi yine de güzel ve sana yakışıyor :)

    YanıtlaSil