25 Mart 2012 Pazar

dogo!



aklım hala dün gördüğüm, mıncıkladığım, çenesini koluma dayayıp uslu uslu duran dogo argentino'da. çocukluğumdan kalan bir ''köpek cinsleri ve köpek bakımı'' kitabım var. ordan her cinsin özelliklerini, ırkını, huylarını okumaya bayılırdım. şimdi hala internetten bakıyorum, kafamdan geçiriyorum ''kesin beagle alırım yerim olursa, yok efendim bulldog alırım, pointer da olabilir'' şeklinde. dün şu koca kafalı, kibar beyefendiyle tanıştıktan sonra, dogo argentino üst sıralara tırmandı hemen. artık gittiğim hayvan barınağında hangisine rast gelirsem o gün, yerimin olduğu, kedimin kıskanıp arıza çıkaramayacağı o gün. (hayvanlarınızı barınaklardan alın canlarım)


(son olarak jack russell kesinlikle uyumayı, rahatı, sessizliği, konforu seven insanlar için değildir.)

2 yorum:

  1. Selamlaar.
    Öncelikle "sen nası güzel şeysin öylee!" diye başlamak istiyorum. Bende de bir zamanlar tüm köpek türleri ve özelliklerini inceledikten sonra fena halde beagle isteği oluşmuştu. Ama Jack russellın da yeri apayrı.
    Kendimi onlara adamaya hazır hissettiğim an hayvan barınağında bulucam kendimi. :)

    YanıtlaSil
  2. ay özlemişim ben seni ballı süt! köpek harikaydı yahu, gerçi kaç gündür de aklımda bull terrier var, çok kararsızım, şu köpek seçmek, hele de alamayacak olduğum için çok düşündürüyor beni :)

    YanıtlaSil