7 Ocak 2012 Cumartesi

sabaha karşı rengi





eskiden beri, buraya yazmayı en çok sevdiğim saatler, derin bir uykudan aniden uyandığım, sabah'ın 5'i ile 7'si arasındaki saatlerdir. belki de sırf havanın o anki muhteşem renklerini görmek için uyandırıyorum kendimi. önce siyahtan uçuk leylak, sonra gri mavi, sonra araya giren kızıl pembeler, ve hep beyaz tül perdenin ardından, onun ferah filtresinden izlemek bu renkleri, ve kedim mutlu mutlu, bu saatte uyanık olmamın keyfini sürerken.. sabaha karşılar harika.

4 yorum:

  1. yani... ben biraz daha iyi düşünceler ve mutlu haller üzerine yazmıştım ama, elbette herkes istediği gibi yorumlayabilir : )

    YanıtlaSil
  2. O ilk fotoğraftaki mavi en sevdiğim mavi işte. Hele de pembenin kızılla bir araya gelişi. Nassı güzel renktir onlar.
    Uzun zamandır havanın bu halini görememekten olacak ki pek bi keyif aldım.

    YanıtlaSil
  3. erkenden uyanmanın tek güzel yanı o renkler :)

    YanıtlaSil