4 Aralık 2011 Pazar

aslında saçımı değiştirmek istiyorum.

saçlarımı kesmek, boyamak, kıvırcık yapmak, düz yapmak, yeşil gölge atmak, pembe tutam koymak istiyorum. ruh halim bunu gerektiriyor. fakat olmuyor, olamıyor.

ben de beş dakikada bir blog arka planımı değiştiriyorum. ve çizimlerimden blog arka planları, hatta daha geniş düşünürsek, kullanıcının keyfine kalmış tasarım şablonları ve arayüzler yapmak istiyorum. (fakat arayüz kelimesini ajans insanları olan dostlarımdan ve iletişim tasarımcısı erkek arkadaşımdan öğrendiğim ve ilk kez cümle içinde kullandığım düşünülürse, daha pek çok işim var.) ama kararımı verdim, hepinizin bloguna, karakterinize uygun resimli, renkli arka planlar yapacağım.

4 yorum:

  1. kısacık kesmeye ne dersin saçlarını

    YanıtlaSil
  2. Lütfi, başladım birşeyler çizmeye, yayınlamam yakındır :)

    Scissor Hands 81, saçlarımı üç yıl önce kısacık kestim, öncesinde belime kadardılar. şimdi tekrar uzatma sürecindeyim. bir süre değişiklik yok bana :)

    YanıtlaSil
  3. neden öyle diyorsyn ki kısa saç çok yakışır sana

    YanıtlaSil