1 Kasım 2009 Pazar

new deviation


-yeni oyuncağım deviant'la iki gündür oynamaktayım. ama şerif bana sayfa açarken aklımıza karizmatik bir nickname gelmediğinden, gayet ciddi isim ve soyaddan oluşuyor benim sayfam. deli gönül isterdi ki bir 62bunny bir marla-glass bir eklisiaa gibi çarpıcı isimler.. ama yok, sanki evrak çantalı ve döpiyesli bir sayfam var benim :/

-en çok istediğim şey ''thanks for the fav'' demek, bunu dediğim an kendimi gerçek bir deviant gibi hissedeceğim, ''that's f*cking awesome dude!'' kalıbını ise şerife hemen cümle içinde kullandık girer girmez.

-kış geldi çok mutluyum, gün ortasında azıcık güneş çıkarsa çevremdekiler gülümseyecek, gerinecek ben de kahvemi içerken onların polyannalığına gülümseyeceğim.

-ideal cumartesi: şeker yanak, onun güzeller güzeli kedisi, onun uykulu sevgilisi, projelerle uğraşmak, projelerle uğraşmaktan vazgeçmek... işte benim için biraraya gelmesi yeterli unsurlar, hava da soğuk daha ne isterim.

-üstüste ''relator'' dinleyip Scarlett'in komik sesine alışmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder