27 Kasım 2009 Cuma

grandma take me home

her biriniz için olumlu ve olumsuz bayram anlamları olduğuna eminim. şeker bayramı mesela pek sempatik benim için, adından büyük ihtimal, yada küçüklüğümden eşşek kadar olana kadar hala ananem tarafından verilen mendiller ve içindeki şekerlerden dolayı..
kurban bayramı ise, eleştirmeye kalkmayacağım kadar vahşet dolu görüntüler içeren anılara sahip, en son rastladığım bir manzara karşısında ''bir daha kurban kesilirken dışarı çıkmam'' dediğimi hatırlıyorum, ki ailemde bulunmuyor bu eylemi gerçekleştiren.

en sonunda seneler içinde bayram benim için ananemin yanında geçirdiğim sayılı, huzurlu günler demek oldu. tek anlamı bu oldu hatta ki çok memnunum bu anlamdan dolayı. bu sabah tost ve çay kokuları ile uyanırken ve kalkıp onun pembe yanaklarını öperken, bir kez daha bu geleneksel durum için minnet duydum. saçmasapan kişiler ve anlamsız durumlar içinde geçen haftalardan sonra, tamamen gerçek bir sevgi yumağına dönmek hep çok güzeldir. şimdi ananemin terapisine giriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder