8 Ağustos 2014 Cuma

''Bir şeyin provası yapılıyor sanki''


  Bugün serin, kapalı havada pencere önüne oturup Cemal Süreya'nın ''Keşke yalnız bunun için sevseydim seni'' ile biten 20 şiirini okudum. Hepsi birbirinden güzeldir, içinden bir mısra seç desen (ki dedim kendime demin) zorlanırım. Ama sonuna geldiğimde hissettiğim o değişik, huzurlu duygu hep aynı. Sevmek ne kadar sade,basit,gerçek. Hepsini okumak ister belki biri diye, buraya bir link bırakıyorum.

http://kisa-kisa.blogcu.com/keske-yalniz-bunun-icin-sevseydim-seni-cemal-sureya/11640310

2 yorum:

  1. Ben de kahvemi alıp büyük bi keyifle okudum yine her birini. Çok değerliler, özeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar geçtikçe her biri yeni anlamlar kazanıyor, her ruh halinde başka bir güzeller. Kahvene eşlik etmelerine çok sevindim güzel dostum.

      Sil