1 Şubat 2012 Çarşamba

terapi



daha önce dedim ki size, şöyle bir grup var, konserine gittik, daha bir beğendik, birazınız dinlesin, herkesle paylaşmayalım bu adamları. ki zamanında pelin aynı şekilde dinletmek istemişti, ben dinlememiştim, ayıp etmiştim. şimdi bu adamların biri, televizyonda birşeyde oynuyormuş, zaten tiyatrocu bu adamlar, normal yani oynaması. ama şimdi herkes keşfetti mi bunları sana, elden ele geziyor şarkılar. ama benim dinlesin istediklerimden hala dinlemeyenler var. http://buyukevablukada.com/dinle.html aç sen, onlar fonda çalsın, konuşsun, takılsın. bak diyorum, iyi gelecek. yalnızlığını alır, yüzünü güldürür, kafanı doldurur. iyi bu adamlar iyi. tüm gün çaldılar bu odada.

üzerinde daktilolar olan deftere ne yazacağımı düşünüyorum, şeker yanak hediye ettiğinden beri. bugün başladım. kendimi kurtaracak olanları yazdığım defter o artık. defterin sayfaları o kadar muhteşem ki, bazı sayfalara, belli insanlara göndermek üzere mektuplar yazıyorum ara ara.

bu kupa benim en değerli eşyalarımdan. o da hediye. dostlarımın en uzakta olanının, alırken tahmin bile edemezdi beni her çay yudumunda nasıl iyi hissettireceğinin.

bugün balkonda kocaman tek yanı açık bir koli içine, avuç avuç ekmek kırıntısı, az zeytinyağı damlatılmış su kabı koyduk. ne çok kuş türü varmış çevrede. sığırcık geldi, saka geldi, bülbül geldi yahu... annemler gelen bülbülün ''bokluca bülbülü'' olduğunu söylüyorlar. bu kadar narin bir hayvana, ısrarla nasıl bu isim verilir anlayamıyorum, ama yapacak birşey yok, bu cinsin ismi buymuş (eğer beni fena halde yemedilerse)

dersen ki, terapi bu yazının neresinde, derim ki, cümlelerin içine sokuşturdum onu. güzel müzik, dost izleri, yazmak, çay içmek, hayvanları tok görmek derken, biraz biraz geliyorum kendime. böyle böyle geliyorum.

6 yorum:

  1. Blogun fonunu değiştirmişsin.Pembe güller içimi açtı.Her zaman cam kenarında oturabileceğim bir odam olsun istemiştim.Paralel evrende odanda vakit geçirdiğime inanıyorum.Yoksa şu fotoğrafı görünce huzur bulmamın,mutlu olmamın daha mantıklı bir açıklaması olamaz.Yakın zamanda harika tablolar çıkacak bence o odada oturup,defterine güzel cümleler yazandan.

    YanıtlaSil
  2. Büyük Ev Ablukada candır:) Yalan Dünya'da Orçun karakteri o oynayan da bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. ben de oradayııııım oleeey :)

    YanıtlaSil
  4. Yaprak'ım, bugünlerde sanal ya da gerçek, herşeyi yenilemek istiyorum, sanırım Emek sonrası adapte sürecimin parçası bu, saçlarımı yeşile boyamaktan çok korkuyorum :) odamdaki bu köşeye her zaman beklerim seni.

    Francesca Mc Kennitt, o diziden birkaç sahne izledim, canavar banavar yine döktürmüş, çok sevdim. ama müzik yaparlarken tercih ederim kendi adıma.

    Emek'im, gözümün yağı, sen hep ordasın, hatta resmi büyütüp bak, seninle ilgili yazıyordum orda defterime.

    YanıtlaSil
  5. ARka planın tam terapi oldu.sanki birazdan sıcak çay ve minik kurabiyeler gelecekmiş gibi hissettim.

    YanıtlaSil
  6. ya keşke blogum, her geldiğinde sana çay ve kurabiye servisi yapsa : )

    YanıtlaSil