9 Haziran 2009 Salı

yeni başlangıçlar (sevgili P.)


başlamak her zaman yenidir evet, ama başa sarmayı bırak; hiç denemediğimiz bir alanda adımlar atmak.. işte o gerçekten yeni ve heyecan verici. tiramisu yapmayı öğrenmek gibi birşey değil bahsettiğim, mesela sevmeyi öğrenmeyi denemek. bak düşün üç tane fiil içeriyor bu eylem: sevmek öğrenmek ve denemek, aynı anda. ve ilk defa. düşün ne kadar zor.


''en olmadı kaçar giderim...'' (hep bunu derim bir başlangıç yaparken, kendimi rahatlatmak için kendime rol yaparım) ama kaçıp gitmedim bu sefer, elimden tutan önden gitti, ben peşinden gittim. en sonunda sevmeyi öğrenmeyi denemek.. o kadar zor olmamaya başladı. ömür boyu yanlız kalma yemini etmişçesine tek başına olan iki kızdan biri kendi içinde bir yerlere vardı. başka birinin içinde de, bir yerlere vardım. mutluluk..


sana hemen hemen hiç müdahale etmem bilirsin. (yalaaan :) yine etmeyeceğim. ama bu başlangıç ile ilgili ben heyecanlıyım, umutluyum. sen ve o. neden bilmem bu hep çok güzel bir fikirdi. dilerim sevmeyi öğrenmeyi denemek bu sefer de çok zor olmayacak.

evet, Persona bu aralar çok meşgul :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder